آغاز ثبت نام کاروان اربعین حسینی ( ۲۰۱۴ ) در هلند

 

اطلاعیه این گروه که بصورت دیجیتالی در هلند،آلمان،بلژیک و انگلیس منتشر شده است و بزودی بروشور چاپی آن با زبان های مختلف در سطح کشورهای اروپایی توزیع خواهد شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

 

السلام علیک  یا اباعبداللّه

آغاز ثبت نام کاروان اربعین حسینی ( ۲۰۱۴ ) برای علاقمندان خارج از کشور و حتی داخل کشور از هلند

بدینوسیله به اطلاع شما برادران و خواهران حسینی و عاشورایی میرساند؛

به لطف و عنایت حق، و کمک مؤسسه های اسلامی و مساجد در هلند، در صدد برنامه ریزی برای کاروان پیاده روی اربعین حسینی از هلند هستیم.

عزیزانی که ان شاءالله، قصد تشرف و حضور در پیاده روی عظیم و میلیونی اربعین ۲۰۱۴ را دارند، می توانند جهت ثبت نام ” هر چه سریعتر “ اقدام نمایند.

تاریخ حرکت ۰۴-۱۲-۲۰۱۴

برگشت ۲۵-۱۲-۲۰۱۴

همراه با زیارت:

کربلای معلی نجف اشرف کاظمین مشهد مقدّس قم جمکران حرم امام خمینی (ره)

بسته شماره ۱ – هزینه سفر به ازای هر نفر ۹۵۰ یورو در ۲ مرحله  بسته شماره ۲ –  مبلغ ۱۲۰۰ یورو ،همراه هتل آپارتمان  ( در مشهد مقدّس و قم )

{هنگام ثبت نام ۶۵۰ یورو ( جهت خرید بلیط ها با تخفیف ویژه برای زائرین اربعین حسینی )  * و مرحله دوم ، اول اُکتبر ۳۰۰ یورو}

بسته شماره ۳ : مدت سفر ۲ هفته  ( تاریخ حرکت  ۰۴ – ۱۲ – ۲۰۱۴ و تاریخ برگشت  ۱۸ – ۱۲ – ۲۰۱۴ ) و هزینه سفر به ازای هر نفر  ۸۵۰  یورو

ضمناً امکان ثبت نام و همراه شدن با این کاروان، برای برادران و خواهرانی که ساکن کشورهای بلژیک، آلمان و انگلیس هستند نیز، وجود دارد.

مبلغ ۱۲۰۰ یورو شامل : هزینه های اسکان(هتل آپارتمان) و غذا در ایران، موکب در نجف اشرف و کربلای معلی و حمل و نقل می باشد.

تذکر:

  1. با توجه به محدودیت ثبت نام اولویت با کسانی هست که زودتر ثبت نام نمایند.
  2. مبلغ ثبت نام در صورت انصراف برگشت داده نخواهد شد.

مهلت ثبت نام تا تاریخ ۳۰ -۰۷ -۲۰۱۴  

مؤسسه ایمان : ۰۶۱۹۰۳۷۲۶۱  –  مسجد هجرت : ۰۶۵۵۱۸۰۴۶۶ –  مؤسسه خیریه امام جواد(ع) : ۰۶۴۹۶۳۹۶۳۲ –  انجمن صادقیه  : ۰۶۲۵۱۵۹۲۵۵

مسجد چهارده معصوم(ع) : ۰۶۵۱۵۰۳۳۸۲ مسجد اهل بیت (ع) : ۰۶۱۶۰۰۲۷۶۳- انصار المهدی (ع) : ۰۶۴۵۶۳۶۲۹۹-  مؤسسه ثقلین : ۰۶۳۹۵۵۵۹۹۲

هیئت عشاق الحسین (ع) در هلند : ۰۶۲۴۵۹۵۶۲۶   محفل  علی  (ع) : ۰۶۱۹۱۹۷۰۵۶ مسجد اهل بیت (ع)  در لاهه  : ۰۷۰۳۸۹۶۳۴۷ و  ۰۶۸۱۳۲۴۶۸۰)

 

نکات تکمیلی:

نکاتی در مورد کاروان پیاده روی اربعین؛

چند سالی هست که به لطف حق این توفیق بزرگ نصیبمان شده که در اربعین حسینی حضور داشته باشیم و روشنگری ، اطلاع رسانی و ترویج این سنت حسنه از طریق برو بچه های اربعینی و زحمات بی دریغ عزیزان در این پایگاه ، خیلی مؤثر بوده و هست، و ان شاءالله امسال هم به دعای خیر شما در این میعادگاه شیعیان حضور داشته باشیم و دوباره هم راهمان بدهند.

شیعیان از ملیت های مختلف و از کشورهای اروپایی حرکت می کنند و بمحض رسیدن به ایران اسلامی، عزیزان زیادی هم به این کاروان ملحق می شوند و باعث افتخار هست که در خدمت شما خوبان باشیم.

 

بنابراین امکان ثبت نام برای عزیزان از ایران اسلامی هم وجود دارد و جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام ، می توانید با روحانی و مسئول کاروان تماس بگیرید. ۰۹۱۵۶۹۶۵۲۱۹   ( فرهنگ سرای زیارت در مشهد مقدّس).

 

آرزوی قلبی حقیر این هست که ان شاءالله امسال هیچ کسی از این قافله جانماند.

التماس دعا

یا علی

ya_zamene_ahoo@Hotmail.com

http://islamic-center-nl.blogfa.com/

http://emam-khamenei-nl.blogfa.com/

http://stichting-arbaeen-eu.blogfa.com/

 

برای دریافت برشور به زبان هلندی روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 

 

برای دریافت برشور به زبان فارسی روی تصویر زیر کلیک کنید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا