آمادگی مساجد استان ایلام برای اسکان زائران اربعین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،کرمی رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: استان ایلام برای تأمین امنیت زائران اربعین آمادگی کامل را دارد.

او با بیان اینکه تمام مساجد و هیات‎های مذهبی در اختیار اسکان برای زئران اربعین هستند افزود: یکی از نیاز‌های مهم عزاداران شرکت‌کننده در پیاده‎روی اربعین، نیاز به استراحت و خواب شبانه است و موکب‎های در طول مسیر دارای تجهیزاتی همچون پتو است تا زائران به راحتی در این مکان‎ها استراحت کنند.

کرمی با اشاره به آماده باش نیرو‌های امدادی و خدماتی در زمان برگزاری مراسم اربعین در استان ایلام مطرح کرد: دستگاه‎های خدمت‎ رسانی همچون دانشگاه علوم پزشکی، مرکز فوریت‎های پزشکی، هلال احمر تا مرکز پخش فرآورده‎های نفتی برای تأمین سوخت در آمادگی کامل هستند.

او بیان کرد: در صورتی که وضعیت مرز و تردد زائران از حالت عادی خارج و با مشکلی روبه‌رو شویم نیرو‌های مدیریت بحران وارد عمل می‌شوند.

رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام اظهار کرد: تدابیر لازم امنیتی و مراقبتی برای حفظ ایمنی بیشتر و ممانعت از آسیب‎های انسانی همچون آتش‎سوزی در اردوگاه‎ها، محل‎های تجمع انسانی ابلاغ شده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا