اربعین از لنز دوربین‌های شما

قابل توجه هنرمندان، عکاسان و تصویربرداران اربعین

فراخوان هنرمندان اربعینی

اربعین فرصتی است برای کارهای بزرگ. فرصتی برای رها شدن از قید خود، از منیت، مالکیت.

اتفاقات زیبایی که در اربعین می‌افتد را، شاید هیچ کجا و هیچ وقت دیگری نتوان دید. اوج این خاکساری، تواضع، احترام و مهمان‌نوازی را در رفتار میزبانان عراقی می‌توان دید. هرکسی هم که در این رودخانه خروشان محبت بیافتد، لاجرم با آن همراه می‌شود.

اربعین تمرینی است برای خوب بودن، خوب زندگی کردن. برای درک معنای واقعی زندگی. تمرینی برای رسیدن به جامعه‌ای عاری از قیدوبندهایی که خودمان این‌روزها برای خودمان ساخته‌ایم.

در همین رابطه بخوانید:

 معرفی این اتفاق، کار مهم و بزرگی است. باید جهان این پدیده را بشناسد. برای رسیدن به دنیایی زیبا، باید جهان با اربعین آشنا شود. سزاوار است بهترین کارها و بیشترین تلاش‌ها در این مسیر صورت گیرد.

امسال ما از همراه شدن در این مسیر پر از نور و معنویت محرومیم. اما هنوز می‌شود با زنده نگه داشتن حس و حال آن روزها و یادآوری خوبی‌هایی که در این پدیده‌ی باشکوه اتفاق می‌افتد، با زوار طریق به سوی ارباب راهی شویم. می‌توانیم اربعینی باشیم…

مجموعه مردمی پیاده‌روی اربعین در نظر دارد، با هدف تسهیل دسترسی مخاطبان داخلی و خارجی به محتوای‌های تولید شده با موضوع اربعین و انتشار هر چه بیشتر آ‌ن‌ها، اقدام به جمع‌آوری، دسته‌بندی و ارائه آن در بستری مناسب کند.

همان‌طور که موکب‌‌داران عراقی هر سال از دارای‌های‌شان در راستای گرامی‌داشت و تکریم زوار سیدالشهدا(ع) هزینه می‌کنند، هنرمندان اربعینی هم می‌توانند بخشی از دارایی هنری‌شان که همان تصاویر و مستندهای تولید شده است را در راستای گسترش و بزرگداشت این رویداد زیبا در اختیار مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) قرار بدهند.

ارسال تصاویر به آیدی @arbaeendatir در تلگرام و ایتا

هنرمندان اربعینی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا