استانداری ها دستورات ستاد اربعین را اجرا نکردند

جوکار در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

عضو کمیسیون امنیت ملی از عدم هماهنگی جدی ستاداربعین ووزارت خارجه بادولت عراق برای برگزاری مراسم اربعین انتقاد کردوگفت: استانداری ها نیز به دستور وزارت کشوربرای اداره موکب هایی در نقاط مرزی عمل نکردند.

محمد جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با از عملکرد وزارت خارجه در رایزنی با دولت عراق برای صدور ویزا و روادید گفت: پیاده روی اربعین برای شیعیان عظیم ترین اجتماع انسانی مسلمانان است که از مراسم حج هم عظیم تر است بنابراین وزارت خارجه و ستاد اربعین باید از ماها پیش هماهنگی های لازم را با مقامات عراق برای برگزاری این مراسم باشکوه به عمل می آوردند.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: مردم  ایران به خصوص جوانان مشتاق این سفر بودند و وزارت خارجه باید زمینه های برگزاری این مراسم را از قبل مهیا می کرد تا مردم با کمترین مشکل ویزا خود را به صورت انفرادی دریافت کرده و از مرز عبور می کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از عدم همکاری استانداری ها با ستاد اربعین گفت: وزارت کشور طی دستور العملی که برای استانداری ها فرستاد، اداره موکب هایی را در نقاط مرزی برعهده استانداری های مختلف کشور قرار داده بود اما استانداری ها همکاری لازم را با ستاد اربعین برای به عمل نیاورده اند.

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا