دلم هوای تو کرده

بسته شب‌های جمعه (پوستر+ کلیپ)

چفیه دوست‌داشتنی که در کربلا گم شد

به بهانه سالروز شهادت شهید مدافع حرم، محمدرضا دهقان

شهید محمدرضا دهقان

دلش می‌خواست با پدر و مادرش در پیاده‌روی اربعین سال ۹۳ شرکت کند. اما نتوانست برود و چفیه مشکی‌اش را به مادر داد تا در حرم سیدالشهدا(علیه السلام) متبرک کند. اما چفیه در کربلا گم شد. چفیه دیگری برایش خریدند و متبرک کردند. مادرش تماس گرفت و گفت که چه اتفاقی برای چفیه‌اش افتاده. خندید و گفت: «فدای سرت! حاجتم روا می‌شود.» شهید گم شدن چفیه را به حاجت روا شدن تعبیر کرد و خوشحال شد. از مادر خواست در حرم امام حسین و حضرت عباس(علیهماالسلام) دعا کند که او در سوریه شهید شود.

همه شهدای مدافع حرم یک خصوصیت مشترک دارند و آن این است که برای قرص کردن دل پدر و مادر و همسرشان برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم ،یک سوال می پرسند و خانواده‌های آنان به دلیل اعتقادات قوی خود در پاسخ وا می‌مانند و راضی به رضای خداوند می‌شوند و دل‌شان برای اعزام فرزندشان رضا می‌دهد.

در همین رابطه بخوانید:

رضایت گرفتن از پدرمحمدرضا سخت نبود چرا که از اهالی جبهه و جنگ بود. اما وقتی این سوال که اگر فردای قیامت حضرت زینب(سلام الله علیها) از شما سوال کند چه پاسخی دارید را از مادر پرسید مادر در جواب می‌ماند و رضایت می‌دهد.

(شهید زین‌الدین: هرکس شب جمعه شهدا را یاد کند، شهدا هم او را نزد اباعبدالله(علیه السلام) یاد می‌کنند.)

۲۱ آبان ماه، سالروز شهادت شهید محمدرضا دهقان

بسته شب‌های جمعه به جهت استفاده شما برای اشتراک‌گزاری، استوری، تصاویر مساجد و حسینیه‌ها و… یک روز قبل از پنجشنبه منتشر می‌شود.

پوستر«دلم هوای تو کرده»

دلم هوای تو کرده

شما می‌توانید فایل با کیفیت پوستر «کاش شب جمعه‌ای زائر کویت شوم» در سایز اصلی و استوری پوستر از این‌جا دانلود کنید.

 

کلیپ «دلم هوای تو کرده»

هم‌چنین می‌توانید کلیپ «دلم هوای تو کرده» با صدای محمدحسین پویانفر را از این‌جا دانلود کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا