دل نوشته خواندنی سردار قاسم سلیمانی خطاب به شهید خوش لفظ:

عزیز برادرم علی عزیز همه شهدا و حقایق آن دوران را در چهره‌ی تو دیدم

 

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۳۰ ام فروردین ماه امسال پس از مطالعه‌ی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» یادداشتی را خطاب به علی خوش‌لفظ -رزمنده و جانباز ۷۰ درصد- نوشته است که به مناسبت شهادت این جانباز دفاع مقدس باز نشر شده است.

دل نوشته قاسم سلیمانی به شهید خوش لفظ

دل نوشته خواندنی سردار قاسم سلیمانی خطاب به شهید خوش لفظ :

«بسمه‌تعالی»
عزیز برادرم علی عزیز
همه شهدا و حقایق آن دوران را در چهره‌ی تو دیدم.

یک‌بار همه خاطراتم را به رخم کشیدی. چه زیبا از کسانی حرف زده‌ای که صدها نفر از آنها را همین گونه از دست دادم و هنوز هر ماه یکی از آنها را تشییع می‌کنم و رویم نمی‌شود در تشییع آنها شرکت کنم. ده روز قبل بهترین آنها را -مراد و حیدر را- از دست دادم، اما خودم نمی‌روم و نمی‌میرم، در حالی که در آرزوی وصل یکی از آن صدها شیر دیروز له‌له می‌زنم و به درد «چه کنم» دچار شده‌ام. امروز این درد همه وجودم را فراگرفته و تو نمکدانی از نمک را به زخم‌هایم پاشاندی. تنهای تنهایم.

در همین رابطه بخوانید:

 

عکست را بروی جلد بوسیدم ای شهید آماده رفتن و دوست ندیده‌ام که بهترین دوستت را در کنارم از دست دادی. امیدوارم سربلند و زنده باشی تا مردم ایران در زمین همانند دب اکبر در آسمان نشانی خدا را از تو بگیرند و به تماشایت بنشینند.

برادر جامانده‌ات
قاسم سلیمانی

کتاب وقتی مهتاب گم شد

جمشید (علی) خوش لفظ، راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» در ۲۹ آذر ۱۳۹۶ و در بیمارستان خاتم الانبیا تهران، بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از ۸ سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا