سفر به برزخ در اربعین

تجربه‌گر برنامه زندگی پس از زندگی سفر به برزخ در اربعین را بازگو کرده است. 

تجربه‌گر برنامه زندگی پس از زندگی سفر به برزخ در اربعین را بازگو کرده است.

این روزها برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگینم جامعه ایرانی به خصوص اقشار مختلف مردم که به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارند را درگیر خود کرده است.

برنامه‌ای که نه سلبریتی دارد. نه رنگ و لعاب و زرق و برقی در دکورش دیده می‌شود. نه دنبال هیاهوی رسانه‌ای است.

میهمانانی که می‌آیند درباره مفهوم معاد و زندگی صحبت می‌کنند. شاید در کشورهای دیگر و حتی در میان برنامه‌های خودمان درباره تجربه‌های کسانی که یک بار مرگ را درک کرده‌اند صحبت شده باشد. این موضوع به واسطه ناشناخته بودن آن شرایط، هنوز هم جذابیت دارند.

برنامه‌ با ساده‌ترین لوکیشن و در شبکه‌ای کم بیننده‌تر نسبت به سایر شبکه‌ها پخش شد. جالب است این برنامه یکی از پربازدیدترین‌ها بود. اگر به آمار بازدید تلوبیون و وایرالِ در فضای مجازی هم توجه کنیم گفت‌وگوهای عباس موزون تهیه‌کننده و مجری برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت، در فضایی غیر از تلویزیون هم بیننده دارد.

در همین رابطه بخوانید:

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای درباره مرگ و عالم ماورا است. این برنامه در سال ۱۴۰۰ هر روز قبل از افطار روی آنتن رفت. برنامه روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند. این افراد عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

سمانه مختارزاده میهمان برنامه زندگی پس از زندگی (تجربه نزدیک به مرگ) در ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ بود. وی سفر به برزخ در اربعین را توصیف می‌کند.

مشاهده صحنه شهادت ۶ ماهه کربلا

فردی که دو بار به عالم برزخ می‌رود و در یکی ازتجربه‌های خود صحنه شهادت حضرت علی‌اصغر را درک و مشاهده می‌کند. درک صحنه‌ای که از تمام ذرات معلق در هوا که آمیخته‌ای از خاک و خون بوده است، صدای «حلت بفنائک» بلند می‌شده است.

تجربه گری که صحنه عاشورا را مشاهده می‌کرده است، قبل از این آشنایی با زیارت عاشورا نداشته است تا جایی که تصور می‌کرده «حلت بفنائک» آیه‌ای از قرآن است.

سمانه مختار زاده پس از تجربه اول خود و با تلاش بسیار موفق می‌شود تا در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کند. تجربه سختی که برای او شیرین‌ترین سفر بوده است.

این فرد بار دیگر پس از مشاهده حرم اباعبدالله الحسین برای استراحت به موکب می‌رود. بار دیگر تجربه دومی را در سرزمین کربلا در برزخ داشته است. تجربه‌ای که اینبار متفاوت از تجربه قبل بوده است. به گونه‌ای شیرین و خواستنی که همراهان خود را بابت تلاش برای به هوش آوردنش، سرزنش می‌کند.

تشبیه وی از بین الحرمین بی نظیرترین وصف از کربلای است. وی می‌گوید بین الحرمین بهشت بود و از آسمان قابل مشاهده بود. فضایی که مملو از غم و دارای نور بسیاری بین دو حرم است.

سمانه مختار زاده با توصیف سفر به برزخ در اربعین، جمله خود در برنامه زندگی پس از زندگی را اینگونه تمام می‌کند که برای فرج امام زمان(عج) دعا کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا