باز با گریه به آغوش تو برمی‌گردم

بسته شب‌های جمعه (پوستر+ کلیپ)

شهدا مهمان شب جمعه کربلا

شب‌های جمعه شهدا مهمان امام حسین هستند

می‌گویند شب جمعه(عصر روزهای پنجشنبه) به زیارت اهل قبور بروید. ارواح مومنان در این موقع آزاد هستند. لذا زیارت اهل قبور در این زمان مستحب است. من هم بر همین اساس غروب روز پنجشنبه با سختی بسیار راهی بهشت زهرا(س) می‌‌شدم. شب‌های جمعه را کنار مزار پسرم می‌ماندم.

سال‌های اول جنگ بود. من می‌رفتم و در تاریکی شب جمعه بر می‌گشتم. دل خوشی من مادر به این بود که شب جمعه کنار فرزندم باشم. تا این‌که یک شب جمعه وقتی به خانه برگشتم و خوابیدم بلافاصله پسرم، علی اکبر را دیدم!

بسیار زیباتر از قبل شده بود. با خوشحالی به استقبالش رفتم. علی اکبر کنارم نشست و با ادب سلام و احوال‌پرسی کرد. بعد از کمی صحبت به من گفت: مادر، خواهشی از شما دارم! می‌شود شما شب‌های جمعه سر مزار من نیایید؟!

در همین رابطه بخوانید:

با تعجب گفتم: برای چی؟ من خیلی سختی می‌کشم تا خودم رو به بهشت زهرا(س) برسونم. وقتی هوا تاریک می‌شه با هزار بدبختی بر می‌گردم. پسرم بی‌مقدمه ادامه داد: مادر، آخه شب جمعه که می‌شه، من با همه‌ی شهدا می‌ریم خدمت آقا اباعبدالله(ع) در کربلا. نمی‌دونی چه حالیه! همه دور آقا حلقه می‌زنن و… اما همین که می‌خوام کنار آقا در میان جمع شهدا بنشینم، مولای ما به من می‌فرماید: برگرد، شما مهمان داری. برو پیش مادرت.

تا پسرم این حرف را زد از خواب پریدم. از هفته‌ی بعد یا صبح‌های جمعه می‌رفتم، یا ظهر پنجشنبه. تا اینکه مدتی بعد به خواب یکی از دوستان آمد و گفت: از مادرم تشکر کن و بگو پسرت ملازم رکاب امام حسین(ع) است.

کتاب تا کربلا | روایت مادر شهید علی‌اکبر الوندی

به یاد شهید والا مقام «محسن فخری‌زاده» در اولین شب جمعه پس از شهادت…

 

بسته شب‌های جمعه به جهت استفاده شما برای اشتراک‌گزاری، استوری، تصاویر مساجد و حسینیه‌ها و… یک روز قبل از پنجشنبه منتشر می‌شود.

پوستر«باز با گریه به آغوش تو برمی‌گردم»

شهدا مهمان شب جمعه کربلا

شما می‌توانید فایل با کیفیت پوستر «باز با گریه به آغوش تو برمی‌گردم» را در سایز اصلی، استوری و مربع از این‌جا دانلود کنید.

 

کلیپ«شب‌های جمعه می‌گیرم هواتو»

هم‌چنین می‌توانید کلیپ «شب‌های جمعه می‌گیرم هواتو» با صدای امیر عباسی را با کیفیت خوب در آپارات اربعین ببینید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا