نذر خون از تاسوعا تا اربعین

پویش اهدای خون در تاسوعا و عاشورا تا اربعین حسینی تمدید شد.

  ماندگار شدن، از ابتدا مطلوب بشر بوده است. گویی هرچه بیشتر تلاش می‌کند؛ دستانش خالی‌تر می‌شود. همه‌ چیز نابود شدنی است. جز ذات اقدس الهی و هرآنچه که رنگ و بویی از او را داشته باشد. یکی مثل اباعبدالله تمام هستی‌اش لبریز از خداست. یکی هم مثل ما تمام سعیش را می‌کند تا مطاعی دست و پا کند برای پیشکش به معشوق. حتی در حد چند قطره خون؛ که اگر باعث حفظ سلامتی و نجات جان هم نوعمان و محبین امام شهیدمان ‌شود، باقی می‌ماند. به استناد همان که گفت: “مَا عِندَکُمْ یَنفَدُ ۖ وَمَا عِندَ اللَّهِ بَاقٍ” (نحل-۹۶)

پویش نذر خون که هرساله در تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌شد، امسال تا اربعین ادامه دارد.

سخنگوی سازمان انتقال خون اعلام کرد: اهداکنندگان، اهدای خون را به عاشورا و تاسوعا موکول نکنند. بلکه این نذر تا اربعین حسینی ادامه دارد.

پویش نذر خون که هرساله در تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌شد، امسال تا اربعین ادامه دارد.

برنامه نذر اهدای خون امسال با یاد و نام شهدای مدافعان و دفاع مقدس در وزارت بهداشت و درمان، با حضور معاون کل وزارت بهداشت و درمان و همچنین فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی و مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران آغاز به کار کرد.

  امسال علاوه بر نذر اهدای خون، بهبود یافتگان از کرونا نیز پلاسمای خود را به منظور نجات و درمان مبتلایان به کرونا اهدا می‌کنند. از اهداکنندگان خون در ایام محرم و صفر و بهبود یافتگان کرونا می خواهیم برای اهدای خون و پلاسما به مراکز انتقال خون در سراسر کشور مراجعه کنند.

متن کامل خبر را در سایت ایرنا بخوانید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا