آغاز ثبت نام ویزا عراق توسط کارگزاری های سازمان حج از امروز(۲۰ آبان)

آغاز ثبت نام ویزا عراق توسط کارگزاری های سازمان حج در سراسر کشور از امروز(۲۰ آبان)+آدرس کارگزاری ها(متوقف شد)

به گزارش سایت پیاده روی اربعین، طبق اطلاعیه سازمان حج و زیارت از امروز (سه شنبه ۲۰ آبان) ساعت ۱۴ ثبت نام کارگزاری های سازمان حج و زیارت برای ویزا شروع شد.برای دریافت ویزا به همراه پاسپورت(با حداقل ۴ ماه اعتبار) و ۲ قطعه عکس و ۴۰ دلار پول(باید دلار باشد و معادل ریالی قبول نمی کنند) به همراه ۱۵۰۰۰ تومان کارمزد به کارگزاری های مجاز سازمان حج مراجعه فرمایید.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت هزینه بیمه و خدمات پزشکی زائران ایام اربعین رایگان خواهد بود و از این بابت هزینه ای از زائران دریافت نخواهد شد.

لازم بذکر است در این ثبت نام زمان حضور زائران در مرز مشخص خواهد شد و زائران لازم است بگونه ای برنامه ریزی کنند که در زمان مقرر که از طریق سامانه به آنها اعلام خواهد شد، در مرز حضور داشته باشند.

گفتنی است اعزام زائران از طریق سه مرز مهران، شلمچه و چزابه صورت می گیرد و بر اساس ظرفیت هر مرز مشخص می شود که زائران باید از کدامیک از مرزهای کشور به عراق عزیمت نمایند.

لازم به تذکر است که حداقل زمان برای صدور ویزا یک هفته می باشد. همچنین این هزینه صرفا برای صدور ویزا بوده و بقیه موارد از جمله حرکت تا مرز و… به عهده خود شما می باشد.

 

اطلاعالت تکمیلی:

محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اشاره به توقف ثبت نام از متقاضیان اعزام به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی گفت: توقف ثبت نام به دلیل مشکلی است که از سوی سفارت عراق ایجاد شده است و آنها علی رغم رایزنی‌هایی که از قبل با آنها انجام شده بود آمادگی صدور ویزا را برای تمام متقاضیان ندارند و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی ثبت نام متوقف شده است.

 

لیست کامل کارگزاری ها به همراه آدرس و شماره تلفن در آدرس زیر موجود می باشد که با تماس با آنها از اینکه آنها این کار را انجام می دهد مطمئن شوید:

دفاتر فعال زیارتی

نکته مهم:در صورتی که با خطای زیر مواجه شدید باید مطابق دستور العمل در عکس اقدام کنید

در اینترنت اکسپلورر:

در فایر فاکس:

در کروم(Chrome):

در اپرا(Opera):

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا