آغاز پیش ثبت نام سازمان حج و زیارت برای پیاده رو ی اربعین

آغاز پیش ثبت نام سازمان حج و زیارت برای پیاده رو ی اربعین(به اتمام رسید)

مربوط به سال ۹۳ است و به اتمام رسیده

متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از امروز تا ۲۰ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه http://atabat.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور نسبت به پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات اقدام نمایند. همچنین نتایج قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام های عتبات ۲۴ آبان ماه از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در متن اطلاعیه روابط عمومی این سازمان در خصوص زمان و نحوه پیش ثبت نام سفر زیارتی عتبات عالیات آمده است: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام عتبات  از ۱۱ آذرماه لغایت ۲۰ اسفندماه هستند، می توانند با مراجعه سامانه  پیش ثبت نام این سازمان به آدرس  http://atabat.haj.ir برای خود و همراهانشان نام نویسی و کد رهگیری دریافت کنند.

بر اساس این اطلاعیه شروع پیش ثبت نام عتبات از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۹۳/۰۸/۱۰ لغایت ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۹۳/۰۸/۲۰  خواهد بود.

لازم بذکر است پنجشنبه ۹۳/۰۸/۲۲  قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز شنبه ۹۳/۰۸/۲۴ بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروانها مطلع گردند.

ــــ

توضیحات سایت اربعین:

*لازم به تذکر است که امکانات این کاروان ها بر اساس استانداردهای سازمان حج می باشد.

* زمان سفر هماهن ۷ روز می باشد.

*کسانی که تمایل به پیاده روی نجف تا کربلا دارند می توانند خودشان بصورت اختیاری در این مراسم باشکوه میلیونی حضور پیدا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا