ایمن‌سازی مسیر ایلام به مهران با شتاب در حال اجراست

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

سید کمال‌الدین میرجعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران و پایانه مهران و به سمت دهلران از سال‌های گذشته به ویژه سال گذشته عملیات‌های راهسازی آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: خوشبختانه از مهران تا پایانه مرزی فعالیت راه‌سازی به تمام رسیده و کار چهارخطه، روشنایی، میدان و یک کنار گذر دیگری هم در این مسیر احداث شد.

وی ادامه داد: کار آسفالت کنارگذر هم انجام خواهد شد و از خروجی مهران نیز تقریبا به طول حدود ۸ کیلومتر تا سد آل اسحاق فعالیت‌های راه‌سازی در دست اقدام راه و شهرسازی استان ایلام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات روسازی، چهارخطه کردن این مسیر یعنی خروجی مهران تا سد آل اسحاق در حال اجراست و افزون بر این، با پیگیری‌های مروارید استاندار ایلام و همچنین مساعدت آخوندی وزیر راه و شهرسازی حدود ۵۰ کیلومتر از مسیر سه راهی صالح آباد تا مهران به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی رسمی آن هم انشاءالله آغاز خواهد شد.

این مسؤول اضافه کرد: عملیات راه‌سازی از میدان قرآن شهر ایلام تا مهدی آباد بالای ۹۰ درصد اجرایی شده و قسمتی از مسیر هم آسفالت آن انجام شده است و ظرف یک ماه آینده این قسمت از خروجی ایلام تا مهدی آباد که حدود ۵/۴ کیلومتر است چهارخطه می‌شود.

میرجعفریان تصریح کرد: از مهدی‌آباد تا صالح آباد که حدود ۲۵ کیلومتر است آن هم جزء برنامه است و مطالعات آن تکمیل شده و انشاءالله برنامه فراخوان آن مقطع انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در محور ایلام به مهران بحث ایمن‌سازی در قطعات مختلف برنامه‌ریزی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا