توزیع ۵۰۰ هزار غذای صلواتی در اربعین ۹۵

 

گروه جهادی فاطمیون که در سال ۹۴ مفتخر به راه اندازی آشپزخانه ای در مسیر جاده نحف به کربلا، ستون ۲۸۵، موکب امام رضا علیه السلام شد و در آن ایام اقدام به طبخ و توزیع روزانه بیش از ۳۰ هزار پرس غذای صلواتی نمود، امسال نیز برنامه مشابهی، در دست برنامه ریزی و اجرا دارد.

 گروه جهادی فاطمیون که در سال گذشته مفتخر به راه اندازی آشپزخانه ای در مسیر جاده نحف به کربلا، ستون ۲۸۵، موکب امام رضا علیه السلام شد و در آن ایام اقدام به طبخ و توزیع روزانه بیش از ۳۰ هزار پرس غذای صلواتی نمود، امسال نیز برنامه مشابهی، در دست برنامه ریزی و اجرا دارد.

به گفته مسئول آشپزخانه متمرکز موکب امام رضا علیه السلام، قرار است، اربعین امسال بمدت ۱۳ روز به زائرین حسینی در سه وعده غذائی (صبحانه حلیم، نهار چلو خورشت قورمه سبزی، شام کباب کوبیده) تعداد ۵۰۰ هزار پرس غذای صلواتی طبخ و توزیع گردد.

گفتنی است در این آشپزخانه، که بصورت کامل با نذورات خیرین مردمی اداره می گردد، تمام افراد مشغول به خدمت در آن، که بیش از ۲۵۰ نفر پیش بینی شده اند، بصورت خادم افتخاری به کارگیری می شوند.

علاقمندان جهت اهداء نذورات نقدی می توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره حساب ۳۴ـ۶۰۶۰۶۲۰ـ۷۵۸ـ۱۸۱۳ و یا شماره شبا ۵۱۰۶۳۰۱۸۱۳۷۵۸۰۶۰۶۰۶۲۰۰۳۴IR نزد بانک انصار به نام گروه جهادی فاطمیون واریز و یا با شماره ۰۹۱۰۲۰۱۳۲۸۲ تماس حاصل نمایند.

افراد جهت خدمت افتخاری در این آشپزخانه نیز می توانند، در صورت توان انجام یکی از امور آشپزی، کمک آشپزی، قصابی، فنی و تأسیساتی، برق و جوشکاری، اجرایی و پشتیبانی با شماره ۰۹۱۹۷۱۰۸۰۱۷ تماس برقرار نمایند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص آشپزخانه متمرکز موکب امام رضا علیه السلام در کانال تلگرامیkhademinearbaeinehoseini درج گردیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا