ثبت نام پیاده روی اربعین ویژه برادران طلبه و دانشجو از ۱۵ مهر

آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین توسط انجمن دانشگاهی راهیان کربلا

ثبت نام پیاده روی اربعین ویژه برادران  طلبه و دانشجو از ۱۵ مهر/اصلاحیه:آغاز ثبت نام خواهران

 ثبت نام تنها از خواهران و برادران دانشجو و طلبه انجام می گیرد که برای اولین بار است با این انجمن در اردوی پیاده روی نجف-کربلا شرکت می کنند.

بسمه تعالی

زمان بندی و شرایط سفر اربعین  ۱۳۹۳:

انجمن دانشگاهی راهیان کربلا قصد دارد همچون سنوات گذشته همزمان با ایام اربعین حسینی علیه السلام  تعدادی از دانشجویان و طلاب دانشگاه های سراسر کشور را در قالب اردوی زیارتی –تبلیغی، به عتبات عالیات عراق اعزام دارد. زائرین گرامی، خواهشمند است قبل از ثبت نام  نکات و شرایط سفر را با کمال توجه مطالعه نموده و با آگاهی کامل از شرایط سفر ثبت نام بنمایند:

نکات و شرایط مهم سفر :

شرط  ثبت نام:

– ثبت نام تنها از  بین دانشجویان و طلابی انجام می گیرد که برای اولین بار است با این انجمن در اردوی پیاده روی نجف-کربلا شرکت می کنند.

پیاده روی نجف-کربلا:

– طبق تصمیمات اتخاذ شده تمامی زائرین گرامی، مسیر از نجف تا کربلا را به صورت پیاده طی خواهند کرد؛ لذا خواهشمند است با آگاهی از این موضوع ثبت نام به عمل آید.

مشکلات امنیتی عراق:

– لازم است زائرین محترم در هنگام ثبت نام ،مشکلات امنیتی عراق با توجه به شرایط حساس کنونی و احتمال بروز حوادث مترقبه و نیز سختی سفر را در نظر داشته باشند. بدیهی است انجمن هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از این گونه اتفاقات برعهده نخواهد گرفت. تکمیل فرم محضری انجمن برای کلیه زائرین الزامی می باشد.

سلامت و توان جسمی کافی:

– با توجه به مسیر ۱۰۰ کیلومتری نجف به کربلا و دشواری های همراه آن،ضروری است همسفران عزیز از سلامتی و توان جسمی کافی برخوردار باشند.

شرایط اسکان:

– محل اسکان زائرین گرامی در شهر کربلا: حسینیه؛ شهر نجف: حسینیه؛ و در صورت امکان تشرف در کاظمین داخل حرم مطهر می باشد.(لازم به ذکر است که کیفیت حسینیه و هتل های عراق به مراتب پایین تر از شهر های زیارتی ایران است و ممکن است دارای مشکلات بهداشتی و یا گرمایشی باشند لذا لازم است زائرین این مسائل را در نظر داشته باشند.)

زمان و مکان حرکت اتوبوس های  اربعین ۱۳۹۳:

– بازه زمانی رفت و برگشت از تاریخ ۱۵ آذر الی ۲۲ آذر می باشد

توجه: زمان قطعی سفر هنوز مشخص نشده است. زمان ذکر شده یک بازه احتمالی می باشد.

با توجه به شرایط کنونی کشور عراق احتمال لغو سفر و یا تغییر مسیر از سفر زمینی به سفر هوایی وجود دارد. بنابراین زائرین گرامی دقت داشته باشند در صورت لغو سفر تمامی پول پرداختی به زوار برگشت داده می شود و در صورت برگزاری سفر به صورت هوایی هزینه سفر افزایش خواهد یافت.

– مکان حرکت: مبدأ و مقصد نهایی حرکت کاروان ها ، تهران می باشد. مکان دقیق حرکت متعاقبا از طریق سایت راهیان کربلا اطلاع رسانی خواهد شد.(توجه: هزینه و هماهنگی حرکت دانشجویان شهرستانی به تهران و بالعکس، برعهده خودشان می باشد.)

زمان بندی  ثبت نام و تحویل مدارک :

۱. ثبت نام اولیه از تاریخ ۱۰ مهر ماه الی ۲۵ مهر  ماه سال جاری و از طریق رابطین دانشگاه  ها که بر روی سایت انجمن مشخص شده اند،می باشد.

۲. پس از نهایی شدن اسامی زائرین توسط رابطین دانشگاه ها، تا ۳۰ مهر ماه فرصت است تا مدارک کامل ثبت نام را به رابط دانشگاه خود تحویل دهند. عواقب ناشی از تأخیر در تکمیل مدارک و یا تحویل ناقص مدارک ثبت نام ، به عهده زائر گرامی می باشد.

۳. با توجه به عدم تخصیص ارز مبادله ای به انجمن و استفاده از ارز آزاد، هزینه ی ثبت نام ۷۰۰ هزار تومان می باشد(البته هزینه مذکور تقریبی می باشد). از این مبلغ، بایستی فیش اول پرداختی  به رقم ۴۰۰هزار تومان  تا تاریخ ۲۰ آبان  ماه واریز شود. زمان واریز فیش دوم پرداختی به مبلغ۳۰۰هزار تومان تا تاریخ ۳۰  آبان  ماه سال جاری می باشد.

(هزینه ذکر شده قطعی نمی باشد)

۴. شماره حساب انجمن ، ۴۱۹۱۰۹۷۳۶۵ در بانک ملت به نام انجمن دانشگاهی راهیان کربلا می باشد.

۵. در صورت انصراف از سفر تا تاریخ یک خرداد ماه، مبلغ ۵۰ هزار تومان از مبلغ پرداختی کسر و مابقی آن پس از سفر برگردانده خواهد شد. در صورت انصراف پس از صدور ویزا، تمام هزینه های انجام شده(حدود۲۰۰هزارتومان) کسر و مابقی هزینه پرداختی از بعد از سفر بازگردانده خواهد شد.

مدارک لازم جهت تکمیل فرآیند ثبت نام به شرح ذیل است:

– اصل فیش اول و دوم واریزی به مبلغ ۴۰۰هزار و ۳۰۰هزار تومان طبق زمان بندی اعلام شده.

 

– دو قطعه عکس رنگی پرسنلی ۴* ۳ زمینه سفید(عواقب ناشی از ارائه عکس نامناسب به عهده زائر می باشد.)

– فرم ثبت نام اولیه(دانلود از سایت راهیان کربلا)

– کپی صفحه اول گذر نامه( با حداقل ۴ماه اعتبار تا تاریخ سفر)

– کپی کارت ملی

– فرم تعهدنامه محضری انجمن مربوط به مشکلات پیاده روی و مسائل امنیتی عراق *(دانلود از سایت. این فرم حتما باید در یکی از دفاتر رسمی تایید و مهر شود.)*

– فرم تعهدنامه ستاد عمره دانشگاهیان(دانلود از سایت)

– گواهی اشتغال به تحصیل با ذکر شماره معافیت تحصیلی

توجه:

فرم تعهدنامه ستاد عمره و گواهی اشتغال به تحصیل مخصوص دانشجویانی است که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند. دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا کارت معافیت می باشند نیازی به این فرم ها ندارند.

تذکر:

فرم های تعهدنامه بایستی در دفتر خانه رسمی مهر و امضا شوند؛و همچنین فرم تأییدیه معافیت تحصیلی بایستی به امضای آموزش دانشگاه برسد.(اگر دانشگاهی فرم مخصوص به خود دارد، همان گواهی نیز مورد قبول است.)

 

مسئول ثبت نام:

آقای سجاد باقری ۰۹۱۷۵۳۷۹۶۷۸

دانلود فرم ثبت نام کربلا (اربعین ۱۳۹۳)

منبع:انجمن دانشگاهی راهیان کربلا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا