حضور مقامات سیاسی عراق در جمع زائران عزادار کربلا+ تصاویر

حضور مقامات سیاسی عراق در جمع زائران عزادار کربلا+ تصاویر

 

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر، معاون رئیس‌جمهور، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و برخی دیگر از رهبران این مجلس با حضور در جمع عزاداران حسینی در کربلا، با آنها اعلام همدلی کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «عراق القانون»، «نوری المالکی» نخست‌وزیر عراق امروز از کاروانهای حسینی در مسیر بابل به کربلا بازدید کرد و در برخی از این کاروانها و ایستگاه‌های عزاداری در منطقه «الهندیه» توقف کرد و از موارد مورد نیاز آنها پرس‌وجو کرد و بسیاری از عزاداران از او استقبال کردند.

  نوری المالکی در جمع زائران حسینی (ع)

 

وی در گفت‌وگو با ساکنان الهندیه، گفت که این منطقه، در زیارت‌های میلیونی، فشار زیادی را تحمل می‌کند و به همین دلیل باید در بودجه سال آینده به این مسئله خوب دقت شود.

مالکی در ادامه از یک مقر پلیس عراق نیز بازدید کرد و از نحوه اجرای طرح امنیتی برای حفظ امنیت زائران حسینی آگاه شد.

 

به نوشته سایر رسانه‌های عراقی، علاوه بر نخست‌وزیر برخی دیگر از مقامات عراقی از جمله، «عمار الحکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، «خضیر الخزاعی» تنها معاون رئیس‌جمهور عراق، «عادل عبدالمهدی» معاون سابق رئیس‌جمهور ، شیخ «جلال‌الدین الصغیر» از رهبران مجلس اعلای اسلامی عراق در مراسم عزاداری اربعین حسینی در کربلای معلی شرکت کردند.

 


خضیر الخزاعی با بالگرد اختصاصی خود وارد کربلا شد

عمار حکیم در حرم حضرت عباس (ع)

در این میان، انتشار عکس عادل عبدالمهدی در حالی که در حال خدمات‌رسانی به زائران کربلای معلی و جارو کردن بود، حاشیه‌هایی  را به همراه داشت.

عادل عبدالمهدی در حال خدمت به زائران حسینی (ع)

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا