راه‌اندازی پارکینگ ۶۰هکتاری در ورودی شهر مهران برای اربعین

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

به گزارش پ مهر ؛ سردار علی دولتی صبح دوشنبه در قرارگاه ظفر در شهرستان مهران با تاکید بر تقویت گشت های پلیس و استقرار گشت پلیس آگاهی همزمان با اربعین حسینی در شهرستان مهران،گفت: راه اندازی پارکینگ در اطراف این شهرستان از وقوع سرقت خودرو زائران پیشگیری می کند.

وی اظهار داشت: پارک متفرقه خودرو زائران در سطح شهر و اطراف شهر مهران یکی از دغدغه های پلیس برای جلوگیری از وقوع سرقت وسایل نقلیه زائران حسینی در اربعین سال گذشته بود که با راه اندازی پارکینگ هایی با گنجایش تعداد زیادی خودرو این مشکل تا حدود زیادی حل شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی پارکینگ ۶۰ هکتاری در ورودی شهر مهران دیگر نیازی نیست زائران خودروهای شخصی خود را در نقاط مختلف و خارج شهر رها کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: راه اندازی این پارکینگ علاوه بر اینکه بار ترافیکی داخل شهر مهران را کاهش می دهد، از وقوع هر گونه سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو و قطعات آن پیشگیری می کند.

وی تاکید کرد: راه اندازی این پارکینگ باید همراه با ساز و کار مناسب باشد و  همچنین خدمات آن بر مبنای مکانیزم های اصولی طراحی شود به طوری که ورود و خروج خودروها با مدارک معتبر و قانونی امکان پذیر باشد.

دولتی گفت: پلیس با وجود راه اندازی پارکینگ در اطراف شهر مهران، گشت های خودرویی و پیاده خود را در این شهرستان تقویت خواهد کرد.

سردار دولتی افزود: گشت پلیس آگاهی استان نیز با استقرار در شهر مهران وضعیت خودروهای سرقتی را تحت کنترل خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه لازمه حضور در پیاده روی عظیم اربعین همراه داشتن گذرنامه و ویزا است از زائران خواست برای حضور در این همایش میلیونی به شایعات گوش ندهند.

وی اظهار داشت: خروج  از مرز در پایانه مرزی مهران در زمان اربعین بدون گذرنامه و ویزا معتبر امکان پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: علاقه مندان به حضور در این همایش عظیم باید حتما گذرنامه رسمی داشته باشند و نسبت به اخذ ویزا از کنسولگری های کشور عراق اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به زائرات توصیه کرد برای حضور در این همایش میلیونی به شایعات گوش ندهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا