زیارت نیابتی محله‌های عراق به نیابت از استان‌های ایران + عکس

مساجد محله‌های عراق به نیابت از استان‌های ایران زیارت نیابتی انجام می‌دهند.

سازمان تبلیغات در طرحی به نام محله‌های مسجد محور با همکاری کشور عراق، زیارت نیابتی را برای روز اربعین در نظر گرفت. بر اساس این طرح هر کدام از افراد محلی عراق، به نیابت از یک استان ایران در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد.

تصاویر حاضر در دست جوانان عراقی نشان می‌دهد هرکدام از محله‌های عراقی به نیابت از یک استان در راهپیمایی حاضر شده‌اند و زیارت نیابتی انجام می‌دهند.

در ادامه تصاویر این زیارت نیابتی استانی را مشاهده می‌کنید:

"<yoastmark

هرساله میلیون‌ها ایرانی از ابتدای مسیر پیاده‌روی در طرحی به نام «نائب الشهید» شرکت می‌کردند. طرحی که هر ایرانی به نیابت از یک شهید نائب الزیاره می‌شد. به اسم و به یاد آن شهید در تمام طول مسیر پیاده‌روی را انجام می‌داد.

حالا امسال حتی خود ایرانی‌ها از سفر جا ماندند. این عراقی‌ها هستند که طرح نائب الشهید و نائب الزیاره را در کنار هم انجام می‌دهند.

زیارت نیابتی می‌کنیم

در همین رابطه بخوانید:

به نیابت از شما زیارت می‌کنیم از هشتگ های مهم این روزهای فضای مجازی عراق است.

در شرایطی که امسال شیوع کرونا امکان زیارت اربعین و شرکت در مراسم پیاده روی را برای زائران غیرعراقی با محدودیت مواجه کرده است، کاربران عراقی با هشتگ به نیابت از شما زیارت می‌کنیم با کسانی که از قافله عشق جامانده اند، همراهی کرده و خود را نایب الزیاره همه عاشقان زیارت حضرت اباعبدالله (ع) اعلام کرده اند.

لازم به ذکر است، طرح زیارت نیابتی از سوی کشور عراق معطوف به همین برنامه نیست. زائران عراقی از طرف ملت ایران زیارت نیابتی هم انجام می‌دهند و نام شهدا را با خود همراه دارند.

در فیلم‌های منتشر شده این روزها برخی از این زائران به ملت ایران و رهبری می‌گویند به نیابت از جمهوری اسلامی ایران به زیارت می‌روند.

آنها می‌گویند: ملت عراق به خاطر اینکه ملت ایران نتوانستند به زیارت بیایند بسیار ناراحت هستند. لذا همه مردم عراق به نیابت از آنان زیارت می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا