زیرساخت های مرز چیلات تا اربعین تکمیل می شود

فرماندار دهلران:

فرماندار دهلران، امیدعلی سبزی اظهار کرد: مرز چیلات ظرفیتی مهم در توسعه این شهرستان است که به همت مدیریت ارشد استان و مدیران کل اجرایی و محلی این روزها بحث زیر ساخت های آن با جدیت دنبال می شود.

وی از تلاش همه دستگاه ها برای فراهم شدن زیر ساخت ها در این مرز خبر داد و افزود: تلاش شبانه روزی مدیران، شرکت ها، بخش خصوصی و شهرداری ها نشان از عزم همگانی برای فراهم بودن امکانات در این مرز دارد.

سبزی با اشاره به پیشرفت مناسب اجرای طرح فیبر نوری، نصب تیرهای برق برای تامین روشنایی و محوطه سازی محل مرز چیلات گفت: تلاش برای تسریع در عملیات راهسازی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی از واگذاری پنج کیلومتر آسفالت این مسیر به پیمانکار خبر داد و تاکید کرد: برای تسریع در تردد، کار نصب باکس های پیش ساخته برای پل های مسیر نیز در حال انجام است.

فرماندار دهلران از تلاش و تکاپوی همه دستگاه ها برای ساماندهی و فراهم کردن امکانات و زیر ساخت ها در این مرز تقدیر کرد و یادآور شد: بزودی تحولات خوبی در تامین زیر ساخت های مرز چیلات اتفاق افتاده و این مرز در اربعین آماده پذیرایی زائرین خواهد بود.

وی با اشاره به نصب کانتیرهای مجهز به وسایل خنک کننده و ساماندهی ۵۰ هکتار زمین برای ایجاد مرز چیلات گفت: تامین آب شرب سیار برای کوتاه مدت از طریق منابع ذخیره و تامین اعتبار برای بلند مدت و احداث سرویس های بهداشتی مناسب از دیگر اقدام های انجام شده در این مرز است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا