ما ملت امام حسینیم

بسته شب‌های جمعه (پوستر+ نوحه)

بسته شب‌های جمعه

به مناسبت اولین سالگرد آسمانی شدن سردار بزرگ و پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران باوفایشان.

روضه بر فراز بام کربلا

برای قرائت دعای عرفه در کربلای معلی حضور داشتیم که حاج قاسم با ما تماس گرفت و گفت: فلانی اگر خسته نمی‌شوی، می‌خواهم روضه‌ای برای ما بخوانی. در حالی که ایشان فرمانده همه ما بود، با حالتی متواضعانه از ما خواست تا روضه‌ای برای او بخوانیم. من گفتم این افتخاری برای من است که برای شما روضه بخوانم.

به همراه جمعی به فراز گنبد حرم امام حسین(ع) رفتیم که دیدم حاج قاسم آن‌جاست و ابومهدی المهندس نیز در حال قرائت زیارت عاشورا بود. تمام حدود ۲/۵ ساعت که دعا و روضه خواندم، شانه‌های حاج قاسم می‌لرزید. روضه که تمام شد، حاج قاسم به ابومهدی گفت: جلو بایست تا نماز بخوانیم. او گریه کرد که قبول نمی‌کند اما سردار گفت من به تو می‌گویم و ما نماز به امامت ابومهدی خواندیم. در طول نماز هم حاج قاسم شانه‌هایش می‌لرزید.

این مداح اهل بیت(ع) اضافه کرد: به همراهانم گفتم، بی‌خود نیست تمام ابرقدرت‌ها از این مرد می‌ترسند. او به جای دیگری وصل است.

راوی: محمدرضا طاهری

در همین رابطه بخوانید:

 یک سال می‌شود که در میان روضه‌های ارباب جایت خالی است. یک سال می‌شود لرزیدن شانه‌هایت را وقت بردن نامش ندیده‌ایم. دل‌تنگیم برای گریه‌هایت، خاطراتت، شعر خواندن‌هایت. تو نه با زبان؛ که با تمام وجود به همه ثابت کردی: «الا یا اهل عالم، من حسین را دوست دارم…»

شب جمعه است و ساعاتی که پر کشیدی. سالگرد آرام گرفتنت در بهشت آغوش حسین مبارک.

حاج قاسم، قسم به دست بر زمین افتاده‌ات، که طوفان روضه علمدار را به پا کرد، نمی‌گذاریم علم بر زمین بماند. با تمام تلاش‌مان، با اراده‌مان، با قلم‌مان، امید و ایمان‌مان، و تک تک قدم‌هایمان در طریق الحسین؛ به عالم ثابت خواهیم کرد که:

ما ملت شهادتیم… ما ملت امام حسینیم…

سالگرد حاج قاسم/ ما ملت امام حسینیم

شهید مهدی زین‌الدین: هرگاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید؛ آن‌ها شما را نزد اباعبدالله یاد می‌کنند!

 

بسته شب‌های جمعه به جهت استفاده شما برای اشتراک‌گزاری، استوری، تصاویر مساجد و حسینیه‌ها و… یک روز قبل از پنجشنبه منتشر می‌شود.

 

پوستر «ما ملت امام حسینیم»

ما ملت امام حسینیم
شما می‌توانید فایل با کیفیت پوستر «ما ملت امام حسینیم» را در سایز اصلی و استوری از این‌جا دانلود کنید.

 

نوحه «به پرچمت قسم»

نوحه اربعینی «به پرچمت قسم» با صدای میثم مطیعی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا