مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های ایلام عنوان کرد احداث برج‌های روشنایی در مرز مهران

دیرکل حمل و نقل و پایانه‌های ایلام عنوان کرد

احداث برج‌های روشنایی در مرز مهران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های ایلام از احداث برج‌های روشنایی در مرز مهران خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مهرداد جهانی ظهر امروز در نشست کمیته زیر ساخت، سوخت و حمل و نقل با حضور معاون سیاسی استاندار و اعضای ستاد اربعین حسینی در محل سالن جلسات استانداری ایلام اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های خوبی در پایانه مرزی مهران به مناسبت اربعین حسینی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای توسعه زیر ساخت‌های پایانه مرزی مهران و راه‌های مواصلاتی بسیار با اهمیت و تاثیرگذار بوده و بعد از اربعین حسینی سال گذشته کارها به جد پیگیری شده است.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس تجربه سال گذشته تمهیدات لازم از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیشیده شده، از جمله می‌توان به اضافه کردن گیت‌های تردد از ۱۸ گیت به حدود ۱۰۰ گیت،‌ احداث برج‌های روشنایی، اصلاح سیستم آبرسانی، افزایش آب سردکن‌ها به پنج دستگاه و … اشاره کرد.

جهانی تصریح کرد: تعویض درب‌های سالن مسافری، روان‌سازی کریدور به نقطه صفر، ساخت ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی بین پایانه مرزی مهران و پل زائر، ساخت مسجد، ساماندهی میدان ورودی پایانه مرزی مهران و همچنین هماهنگی با ستاد اربعین حسینی (ع) استان در خصوص فراهم کردن و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر برنامه‌های بوده که از سوی این اداره کل در حال اجرا است.

در این جلسه حسین کلانتری معاون سیاسی استانداری  مسئول ستاد اربعین در استان تاکید کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا اربعین حسینی (ع) با هماهنگی ستاد اربعین و سایر دستگاه‌های ذی ربط اقدامات لازم برای خدمات‌دهی به زائران فراهم شود.

وی از همه دستگاه‌های ذی‌ربط در استان ایلام خواست که تمام توان خود را برای آماده کردن زیرساخت‌ها در استان و شهرستان مهران برای خدمات‌رسانی به زائران به کار گیرند و تصمیماتی که در ستاد اربعین استان گرفته می‌شود باید اجرایی شوند و دستگاه‌هایی که در این راستا کوتاهی کنند باید جوابگو باشند.

در این جلسه اعضای کمیته زیرساخت ، سوخت و حمل و نقل ستاد اربعین نقطه نظرات خود را بیان کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا