مقارن شدن آزمون استخدامی با اربعین حضور جوانان را کمرنگ می‌کند/لزوم تغییر تاریخ آزمون استخدام

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالفتاح اهوازیان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به مقارن شدن آزمون استخدام سراسری با ایام اربعین، از مجریان این آزمون خواست که برنامه‌ریزی بهتری برای آزمون‌های این‌چنینی داشته باشند.
وی با تأکید بر تغییر تاریخ آزمون استخدام سراسری، گفت: در این ایام مردم به‌خصوص مخاطبان جوان برای حضور در کربلای معلی در اربعین آماده و به صورت پیاده‌روی رهسپار شده‌اند.
این خادم شهدا اظهار کرد: ممکن است که این آزمون استخدامی موجب شود که قشر عظیمی از جوانان از این رویداد مهم  و مذهبی محروم شوند، دشمن هم از کم حضور جوانان خشنود شده و به تخریب اساس اسلام و تشییع بپردازند.
وی همچنین با تأکید بر اینکه باید مرزها برای عبور کاروان زائران حسینی به کربلای معلی در امنیت کامل باشند، گفت: در سال‌های گذشته نیروهای سپاه با همکاری نیروی انتظامی امنیت این مرزها را به عهده گرفته بودند و هیچ مشکلی پیش نیامد.
اهوازیان گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی در عبور کاروان‌های زیارتی می‌طلبد که نیروهای سپاه در کنار نیروهای انتظامی برای کنترل موکب‌ها و اوضاع امنیتی بیش از گذشته فعال باشند.
وی با تأکید بر حضور پرشور کاروان‌های مردمی برای پیاده‌روی در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: قطع به‌یقین حضور گسترده مردم نقطه امید و دلگرمی برای مدافعان حرم و جبهه مقاومت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا