پیاده‌روی ۷۵۰ کیلومتری یک کویتی برای زیارت اربعین امام حسین(ع)

پیاده‌روی ۷۵۰ کیلومتری یک کویتی برای زیارت اربعین امام حسین(ع)

 خبرگزاری فارس: یک شهروند کویتی به نام «حمد بوسالم» برای حضور در مراسم میلیونی اربعین حسینی پیاده‌روی ۷۵۰ کیلومتری خود از کویت را آغاز کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری عراقی «ابا»، یک شهروند شیعه کویتی به نام «حمد بوسالم» برای حضور در مراسم عظیم و میلیونی اربعین حسینی پیاده‌روی خود از کویت را آغاز کرد.

بنابر این گزارش، این دومین بار است که بوسالم این مسیر را طی می‌کند. وی سال گذشته در روز عاشورا از منطقه «الصلیبخات» پیاده‌روی ۷۵۰ کیلومتری خود را آغاز کرد و پس از ۱۸ روز به کربلا رسید.
«حمد بوسالم» درباره حرکت خود می‌گوید: از مرز کویت که وارد عراق می‌شوم ده‌ها دسته عزاداری حسینی را می‌بینم و هر کدام از آنها از من پذیرایی می‌کنند و جای خواب هم به من می‌دهند و می‌گویند اینکار را برای ثواب و اجر اخروی انجام می‌دهند.
وی از مسئولان عراق خواست که به او ویزا دهد و گفت: سفارت عراق در کویت تنها به کاروان‌ها ویزا می‌دهد اما از آنها می خواهم کار را بر من آسان بگیرند.
بوسالم افزود: هر انسان مومنی جدا از هر مذهبی که دارد معتقد است که امام حسن و امام حسین(ع) سید جوانان اهل بهشت هستند و امام حسین(ع) می‌فرمایند که؛ هر کس مرا زیارت کند من نیز او را زیارت می‌کنم.

منبع :خبرگزاری فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا