کردستان آماده استقبال از زائران اربعین حسینی شد

کردستان آماده استقبال از زائران اربعین حسینی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حسین خوش‌اقبال پیش‌از ظهر امروز  در چهارمین جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن تشکر از فعالیت اعضای کمیته‌های برگزاری مراسم اربعین در کردستان اظهار داشت: اربعین نمایش قدرت جهان اسلام است و نشان‌دهنده وحدت و همراهی مسلمانان شیعه و سنی است.

وی افزود: در شرایط کنونی، اجتماع بزرگ اربعین خنثی‌کننده توطئه‌های استکبار جهانی علیه اسلام و مسلمانان است.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان حرکت‌های اخیر یمن و نیروهای درگیر با استکبار جهانی را نمایش قدرت مسلمانان دانست و تصریح کرد: نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام و اسلام همواره با شکست مواجه است.

وی خطاب به اعضای کمیته‌های برگزاری مراسم اربعین در استان کردستان خاطرنشان کرد: اربعین حرکتی مردمی و خودجوش است و باید اولویت «مشارکت مردم و فراهم کردن اقدامات اولیه استقبال از زائران» باشد.

خوش‌اقبال بیان کرد: امسال به‌دلیل بازگشایی مرز خسروی پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران از استان با استقبال خوبی مواجه شود، بنابراین باید از این فرصت برای نمایش و انعکاس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کردستان استفاده کرد.

وی خطاب به اعضای کمیته‌های برگزاری مراسم اربعین اظهار کرد: قرار نیست پولی به کمیته‌ها ترزیق شود بنابراین از تمام توان و امکانات خود برای استقبال و اعزام باشکوه زائران اربعین حسینی استفاده کنید، در غیر اینصورت اقدام عملی انجام نمی‌شود.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: امیدواریم با حضور پرشور مردم در کربلا شاهد خیر و برکت در کشور باشیم.

خوش‌اقبال یادآور شد: حضور زائران در استان، فرصت خوبی را برای معرفی فرهنگ، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کردستان در اختیار ما قرار می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا