کمک‌های مردمی برای زائرین اربعین

مردم ایران به جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه و ارسال به زائرین عراقی روی آوردند تا امسال هم در اربعین شریک باشند.

اربعین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکل زیرساخت‌های بهداشتی کشور عراق، این کشور از پذیرفتن زائر خارجی، امتناع کرد.

با این وجود، مردم ایران به جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه و ارسال به زائرین عراقی روی آوردند. تا امسال هم گرچه امکان حضور فیزیکی برایشان فراهم نیست، اما در این راهپیمایی بزرگ شرکت داشته باشند. زوار عراقی نیز به نیابت از برادران و خواهران ایرانی، قدم بردارند.

در همین رابطه بخوانید:

از این رو استان‌های مختلف از جمله خوزستان، یزد، آذربایجان غربی و… در حال جمع‌آوری این کمک‌های مردمی (نقدی و غیرنقدی) برای زائرین اربعین اباعبدالله(علیه السلام) هستند. و همچنین کمک به برپایی موکب‌های سلامت برای رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از کرونا.

کمک‌های مردمی برای زائرین اربعین | استان یزد

بسیج دانشجویی استان یزد به جمع آوری نذورات مردمی برای موکب سلامت در مسیر نجف به کربلا می‌پردازد. گفتنی است که این کمک‌ها هم به صورت نقدی و هم غیر نقدی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند مبالغ خود را به شماره کارت ۴۶۹۹-۱۰۰۰-۸۱۷۰-۶۲۷۳ (به نام موکب دانشجویان حسینیه ایران) واریز کنند. یا برای ارسال کمک‌های غیر نقدی خود با شماره ۰۹۱۳۴۵۶۱۷۱۳ در تماس باشند.


کمک‌های مردمی برای زائرین اربعین|استان خوزستان

ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان و کمیته جذب کمک‌های مردمی ستاد اربعین حسینی به منظور پذیرایی و اکرام زوار اربعین حسینی از علاقه‌مندان و محبین اباعبدالله الحسین(ع) خواست نذورات نقدی خود را به شماره حساب ۲۱۴۴۴۲۶۷۲۹۱ (بانک انصار واریز) واریز کنند. همچنین کمک‌های غیرنقدی خود شامل مواد غذایی، پتو، چادر گروهی، زیرانداز، تانکر آب و… را به ستادهای بازسازی عتبات عالیات شهرهای تابعه استان تحویل دهند.


کمک‌های مردمی برای زائرین اربعین | آذربایجان غربی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی اعلام کرد کمک‌های مردمی به اربعین حسینی در حساب متمرکزی در استان جمع‌آوری می‌شود.

شماره حساب ۱۲۲۵۸۱۲۷۱۷۸۵۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۰۲۹۷۵۸۸ (بانک انصار) ویژه جذب کمک‌های مردمی اربعین حسینی استان در نظر گرفته شده است.
تنها مرجع جذب و جمع‌آوری کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در همایش عظیم اربعین حسینی، ستادهای بازسازی عتبات عالیات می‌باشد و هرگونه شماره‌ای به غیر از این شماره حساب در راستای جمع‌آوری کمک‌های مربوط به اربعین، غیرقانونی و باطل است.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا