توقف همه پروازهای ایران به عراق تا روز اربعین/ عراق زائر خارجی نمی‌پذیرد

همه پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کشورمان به عراق تا اربعین متوقف شده و پروازی به نجف و بغداد نداریم.

ممنوعیت پروازهای ایران به عراق

مقصود اسعدی‌سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، از توقف همه پروازهای ایران به عراق خبر داد. همچنین درباره برخی شایعات مبنی بر انجام یکی دو پرواز خاص در ایام اربعین بین ایران و عراق تاکید کرد:‌ همه پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به کشور عراق تا اربعین متوقف است. وجود چنین پروازهایی تکذیب می‌شود. همه پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کشورمان به عراق تا اربعین متوقف شده و پروازی به نجف و بغداد نداریم.

فقط پروازهای یک شرکت هواپیمای عراقی برای انتقال عراقی‌ها از ایران به عراق به یکی دو شهر عراق انجام می‌شود. که این پرواز هم فقط مسافرانی که تابعیت این کشور را دارند منتقل می‌کند.

در همین رابطه بخوانید:

 دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از توقف همه پروازهای ایران به عراق تا اربعین خبر داد و گفت: کشور عراق به دلیل شیوع کرونا فعلا هیچ زائر خارجی را نمی‌پذیرد.

پیگیری‌ها از سازمان هواپیمایی کشوری هم حاکی از آن است که تا این لحظه هیچ پروازی با هیچ شرکت هواپیمایی برای اربعین وجود ندارد. فعلا پروازها متوقف است.

 

چندی پیش رئیس ستاد مرکزی اربعین، اعلام کرده بود: «ممکن است پس از مذاکرات، به صورت هوایی اعزام‌ها به صورت محدود انجام شود.» که انجام آن لغو شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا