مرزهای چهارگانه ایران و عراق کاملا بسته است

عاشقان و زائران امام حسین (ع) به مرزها مراجعه نکنند،کشور عراق آمادگی پذیرش زوار را ندارد.

سردار قاسم رضایی ظهر امروز در سفر به استان خوزستان از پایانه مرزی شلمچه دیدار کرد و با مرزبانان به گفتگو پرداخت.

وی از عاشقان و زائران امام حسین(علیه السلام) در خواست کرد تا به مرزها مراجعه نکنند.

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد، ‌که در حال حاضر در بهترین شرایط امنیتی در مرزها به سر می‌بریم. وی با اشاره به روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق تصریح کرد: روابط خوبی با کشور عراق داریم. مرزنشینان نیز همکاری مطلوبی با مرزبانان دارند. اما بنا بر اعلام کشور عراق، مرزهای این کشور برای همایش اربعین بسته است.

جانشین فرمانده ناجا از زائران وعاشقان اباعبدالله الحسین(علیه السلام) درخواست کرد با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند و به مرزها مراجعه نکنند.

در همین رابطه بخوانید:

وی با اعلام این‌که مرزهای چهارگانه کاملا بسته است و هیچ‌گونه ترددی انجام نمی‌شود، تصریح کرد: سلامت مردم به ویژه زائران برای ما بسیار مهم است.

بین‌الحرمین بین ایران اسلامی تا کربلا بوده. اما ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده موجب شد برگزاری این کنگره عظیم متوقف شود. دوستان ما در عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارند و آنها را نمی‌پذیرند.

علاوه بر این با اشاره به اینکه استان خوزستان، جای اراذل و اوباش‍گری نیست، تصریح کرد: خبرهای مبنی بر سرقت را همکاران ما به جد دنبال می کنند. ما در بحث مقابله با اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و کسانی که درصدد برهم زدن نظم عمومی هستند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

رضایی به شهروندان توصیه کرد: به شایعات فضای مجازی توجه نکنند. اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا