شما حتما شهید می‌شوید!

بسته شب‌های جمعه (پوستر+ نوحه)

بسته شب‌های جمعه

شما حتما شهید می‌شوید!

حسین برای شهید شدن خیلی عجله داشت. می‌ترسید از قافله شهدا جا بماند. اما یک روزی حرفی عجیب زد. می‌گفت: دیگر ترسی از شهید شدن ندارم.

در همین رابطه بخوانید:

گفتم: تو که تا دیروز خیلی دلواپس بودی.

گفت: در عالم رؤیا رفتم سمت خیمه امام حسین(علیه السلام). محافظش راه نداد.
گفت: اگر سؤالی داری بنویس. نوشتم آیا من شهید می‌شوم؟ جواب آمد که شما حتما شهید می‌شوید.

راوی: سردار حسین کهن‌سال | کتاب خط عاشقی۱

فرازی از وصیت‌نامه شهید حاج حسین بصیر

خداوند این عزت و آبرو را با قیمت زیادی به ما داد با قیمت خیلی زیاد. اگر خوب حساب کنیم، از قیمت خون علی بن ابیطالب(ع) در محراب گرفته تا خون امام حسین(ع) و همه یارانش در کربلا و همه ائه اطهار(علیهم السلام) و تا جنگ‌های بعد از آن که مجاهدین حرکت می‌کردند و جهاد می‌نمودند. نواب صفوی‌ها، چمران‌ها، شهید بهشتی‌ها، شهید صدوقی و دستغیب‌ها، و حال همه شهیدانی که خون‌شان خاک‌های غرب و جنوب کشورمان را رنگین نموده است.
پس این عزت را شهدایمان به ما داده‌اند. پس این حرکت را شهدایمان به ما داده‌اند. پس این شوکت، جلال و استقامت را شهدایمان به ما درس داده‌اند. پس خود هیچی نداریم و هیچی نداشتیم. اگر هم داریم مال شهداست. این است ما به این انقلاب بدهکاریم، این است که ما به این اسلام بدهکاریم.

شهید حاج حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر ۲۵ کربلا | تولد: ۲۲/۱۰/۱۷ فریدونکنار | شهادت: ۶۶/۰۲/۰۲ ارتفاعات ماووت، عملیات کربلای۱۰ | مزار: گلزار شهدای فریدونکنار

شهید بصیر

شهید مهدی زین‌الدین: هرگاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید؛ آن‌ها شما را نزد اباعبدالله یاد می‌کنند!

بسته شب‌های جمعه به جهت استفاده شما برای اشتراک‌گزاری، استوری، تصاویر مساجد و حسینیه‌ها و… یک روز قبل از پنجشنبه منتشر می‌شود.

 

نوحه «تربت»

نوحه «تربت» با نوای حاج محمدرضا طاهری، از مجموعه شب‌های دلتنگی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا