بهترین بهانه

بسته شب‌های جمعه (پوستر+ مستند)

بسته شب‌های جمعه

حرّ مدافعان حرم

هشت روز مانده بود به اربعین ۱۳۹۳. شب ساعت یازده بود بود که مجید سراسیمه آمد خانه. گفت وسایلم را جمع کن که عازم کربلا هستم. گفتم: زودتر می‌گفتی که به چند تا از فامیل و آشنا خبر می‌دادیم. عجله داشت و رفقایش داخل ماشین منتظرش بودند.
چه رفقایی و چه سفر اربعینی. تا برسند مرز مهران صدای آهنگ‌شان و بگو بخندشان بلند بود؛ گویا کارناوال شادی راه انداخته بودند.

در همین رابطه بخوانید:

مجید اولین بار که رفت داخل حرم حضرت علی(علیه السلام)، کمی تغییر کرد و کم حرف شد. هر بار هم که می‌رفت حرم دیر بر می‌گشت. آن هم با چشم های خون. رفقا مانده بودند که خود مجید است یا نقش جدید.
پیاده‌روی که شروع شد، مجید غرق در خودش بود. نه می‌گفت و نه می‌خندید. پایش که رسید بین الحرمین، از درون شکست. دیگر دست خودش نبود. ذکر یا حسین یا حسین بود و اشک و ناله.
وقتی می‌خواستند برگردند، به صمیمی‌ترین دوستش گفت: توی این چند روز از امام حسین خواستم که آدمم کند. اگر آدمم کند دیگر هیچ چیز نمی‌خواهم.
او حرّی دیگر شده بود. فاصله بین توبه و شهادتش ۱۳ ماه بیشتر نبود.

کتاب مجید بربری؛ زندگی داستانی حرّ مدافعان حرم شهید مجید قربان خانی

تولد: ۳۰ مرداد ۱۳۶۹ یافت آباد | شهادت: ۲۱ دی ۱۳۹۴ خان طومان حلب | مزار: گلزار شهدای یافت آباد

شهید مهدی زین‌الدین: هرگاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید؛ آن‌ها شما را نزد اباعبدالله یاد می‌کنند!

 

بسته شب‌های جمعه به جهت استفاده شما برای اشتراک‌گزاری، استوری، تصاویر مساجد و حسینیه‌ها و… یک روز قبل از پنجشنبه منتشر می‌شود.

 

پوستر «بهترین بهانه»

بهترین بهانه

شما می‌توانید پوستر «بهترین بهانه» در سایز اصلی، استوری و مربع را از این‌جا دانلود کنید.

 

مستند «کلودیا»

مجله تصویری «مغناطیس» ویژه برنامه‌ای با رویکرد آموزشی، معرفتی اربعین حسینی(ع) است. در هر قسمت از آن، یک مستند کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه ای با موضوع پیاده‌روی اربعین پخش می‌شود. این مستندهای کوتاه، شامل روایت‌های جذابی از زائرین پیادۀ اربعین از سراسر جهان است. مغناطیس توسط واحد چندرسانه‌ای «بیان معنوی» تولید شده است.

دومین قسمت از این مجموعه با نام «مستند کلودیا، بانوی مسیحی از ایتالیا در پیاده‌روی اربعین» را ادامه می‌بینید.

مستند «کلودیا» با کیفیت خوب را از این‌جا دریافت کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا