حس و حال بازیگر معروف در کربلا

بازیگر معروف در کربلا از حس و حال غیرقابل وصف خود می‌گوید.

بازیگر معروف در کربلا از حس و حال غیرقابل وصف خود می‌گوید.

در همین رابطه بخوانید:

الهام چرخنده بازیگر معروف ایرانی است که بعد از محجبه شدن دچار حواشی زیادی شد. شنیده‌ها حکایت از این دارد بعد از یک دوره طولانی مدت سکوت و فعالیت نکردن در سینما و تلویزیون، همراه همسرش از ایران خارج شد.

همه ما سال‌ها او را به عنوان هنرپیشه سینما می‌شناختیم. حس و حال بازیگر معروف در کربلا بارها در فضای مجازی دیده و شنیده شده است.

الهام چرخنده بعد از گذشت ۸ سال پس از اعلام انتخاب حجاب چادر و ارادتش به اهل بیت(ع) هرگز در هیچ محفل سینمایی و جشنواره‌ای دیده نشد. اکنون نیز مدت سه سال است در کربلا زندگی می‌کند.

الهام چرخنده پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفته است: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روزها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد. امیدوارم که «امام حسین(ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

الهام چرخنده بازیگر سینما بعد از حضور در زیارت اربعین در یک جلسه به سخنرانی در خصوص معتقدان می‌پردازد.

فیلم زیر بخش‌های جالبی از اظهارات وی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا