خیالی که در حرم مانده

بسته شب‌های جمعه (پوستر+ مستند)

بسته شب‌های جمعه

مثل حسین، مثل عباس

آمده بود مرخصی. نصف شب بود که با صدای ناله‌اش از خواب پریدم.

رفتم پشت در اتاقش. سر گذاشته بود به سجده و بلند بلند گریه می‌کرد؛ می‌گفت:« خدایا اگر شهادت را نصیبم کردی می‌خواهم مثل مولایم امام حسین(علیه السلام) سر نداشته باشم. مثل علمدار حسین(علیه السلام) بی‌دست شهید شوم…»

در همین رابطه بخوانید:

دعایش مستجاب شد. وقتی جنازه‌اش را آوردند، سر نداشت. یک دستش هم قطع شده بود، همان طور که دوست داشت. مثل امام حسین(علیه السلام)، مثل حضرت عباس(علیه السلام)…

راوی: پدر شهید | کتاب «مثل حسین، مثل عباس»

شهید ماشاالله رشیدی | تولد: ۴۴/۱/۳ روستای طغرالجرد، منطقه پابدانا، شهرستان زرند | شهادت: ۶۵/۱۱/۷ کربلای۵ – | مزار: طغرالجرد استان کرمان

این شهید بزرگوار در عملیات‌های متعددی شرکت کرد و به عنوان فرمانده گردان ۴۱۱ سیدالشهدا(ع) شهرستان زرند از لشکر ۴۱ثارالله در عملیات کربلای۵ در جبهه حق علیه باطل جنگید و در ۷بهمن ماه سال۶۵ درحالی که گردان را در نبرد با تانک‌های دشمن رهبری می‌کرد، بر اثر اصابت گلوله مستقیم تانک به شهادت رسید.

مثل حسین، مثل عباس

شهید مهدی زین‌الدین: هرگاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید؛ آن‌ها شما را نزد اباعبدالله یاد می‌کنند!

بسته شب‌های جمعه به جهت استفاده شما برای اشتراک‌گزاری، استوری، تصاویر مساجد و حسینیه‌ها و… یک روز قبل از پنجشنبه منتشر می‌شود.

پوستر «خیالی که در حرم مانده»

پوستر شب جمعه

شما می‌توانید پوستر «خیالی که در حرم مانده» در سایز اصلی، استوری  و مربع را از این‌جا دانلود کنید.

مستند «قهرمان جهان در پیاده‌روی اربعین»

مجله تصویری «مغناطیس» ویژه برنامه‌ای با رویکرد آموزشی، معرفتی اربعین حسینی(ع) است. در هر قسمت از آن، یک مستند کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه ای با موضوع پیاده‌روی اربعین پخش می‌شود. این مستندهای کوتاه، شامل روایت‌های جذابی از زائرین پیادۀ اربعین از سراسر جهان است. مغناطیس توسط واحد چندرسانه‌ای «بیان معنوی» تولید شده است.

سومین قسمت از این مجموعه با نام «مستند قهرمان جهان در پیاده‌روی اربعین» را ادامه می‌بینید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا