جاماندگان شریک در پیاده روی اربعین «پویش نذر اربعین»

کسانی که علاقه‌مند به مشارکت مادی در پیاده‌روی جاماندگان اربعین شهر تهران با عنوان «لشکر حسین(ع)» هستند می‌توانند در پویش «نذر اربعین» شرکت کرده و نذورات خود را برای توزیع در موکب‌ها به حساب مربوط به این پویش واریز کنند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف رساندن نذورات مردمی به جاماندگان اربعین و عزاداران حسینی که در پیاده‌روی جاماندگان اربعین شهر تهران شرکت می‌کنند، پویش «نذر اربعین» را طراحی کرده است.

علاقه‌مندان به مشارکت مادی در راهپیمایی جاماندگان اربعین، می‌توانند با مراجعه به یکی از فرهنگسراها یا خانه‌های فرهنگ در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، نذورات خود را برای توزیع در موکب‌های مشخص شده تحویل دهند. همچنین شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۹۰۱۹۳۷۳۷ به نام «مشارکت‌های مردمی و جهادی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران» نیز برای واریز نذورات بصورت وجوه نقدی اعلام شده است.

در بخش دیگری از این پویش، مردم می‌توانند بصورت فردی و یا خانوادگی به هیأت‌ها و موکب‌دارارن متصل شوند و در امر پذیرایی از عزاداران و جاماندگان اربعین حسینی شهر تهران به موکب داران کمک کنند.

علاقه‌مندان می توانند جهت پیوستن به پویش «نذر اربعین» تا ۱۴ شهریورماه به فرهنگسرا‌ها و یا خانه‌های فرهنگ‌ شهر تهران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس گیرند.

لازم به ذکر است آیین پیاده‌روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی شهر تهران با عنوان «لشکر حسین(ع)»، چهارشنبه ۱۵ شهریورماه پس از نماز صبح و قرائت زیارت شریف اربعین از میدان آئینی امام حسین(ع) آغاز شده و عزاداران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حرکت می‌کنند.

 

فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا