هشدار درباره نحوه تهیه ویزا /کشف ۴۰ هزار ویزای جعلی عراق در آستانه اربعین+ فیلم

هشدار درباره نحوه تهیه ویزا /کشف ۴۰ هزار ویزای جعلی عراق در آستانه اربعین+ فیلم

به گزارش  واحد مرکز خبر نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند صدور روادید (ویزا) جعلی سفر به عراق و کشف چهل هزار ویزای تقلبی در پایتخت خبر داد.
 

سردار سرتیپ عباسعلی محمدیان با اشاره به اینکه ویزا دارای شماره سریال و کد مخصوص است، افزود:‌ جعلی بودن ویزاها با دستگاه الکترونیکی کنترل ویزا مشخص می شود.

وی گفت‌:‌ مردم می توانند برای اطمینان از اصالت ویزای صادرشده خود ، به ادارات سازمان حج و زیارت ، کنسولگری ها و سفارت عراق در ایران مراجعه کنند و استعلام بگیرند .

سردار محمدیان افزود: کسانی که خارج از چارچوب ثبت نام رسمی اقدام به خرید ویزا آن هم زیر قیمت اعلام شده از افراد متفرقه کرده اند ؛ بدون تردید ویزای آنان تقلبی است.

وی گفت: پیگیری تعداد ویزاهای جعلی و اینکه به شهرهای دیگر کشور منتقل یا در اختیار افراد دیگر گذاشته شده در دستور کار جدی پلیس قرار گرفته است .

سردار محمدیان گفت : کسانی که از اصالت ویزای خود استعلام نگیرند، در مرزها دچار مشکل می شوند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به مردم توصیه کرد : برای دریافت ویزا حتماً از طریق کانال های قانونی (سایت سماح و ۲۲۰۰ دفتر خدماتی وابسته به سازمان حج و زیارت یا کنسولگری ها و سفارت عراق در ایران) اقدام کنند تا در دام افراد شیاد و کلاهبردار گرفتار نشوند.

 

فیلم:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا