پیام رهبری برای اربعین

اگر در مورد پیاده‌روی اربعین، ستاد گفت نه، نه است.

تاکید مجدد رهبر انقلاب بر رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی سخنان امروزشان در آیین تکریم از پیش‌کسوتان دفاع مقدس، ضمن تاکید بر تبعیت از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ، فرمودند: کرونا را دست کم نگیرید. این‌که روزی ۱۵۰ هم وطن از دست بروند، این چیز کوچکی است؟ بعضی‌ها ارزیابی مناسبی ندارند از این قضیه. فرض کنید هر دو روز یک بار یک هواپیمای ۳۰۰ نفره سقوط کند و همه بمیرند! این چیز کمی است؟ ما هر روزی ۱۵۰ نفر، ۱۴۰ نفر، ۱۷۰ نفر متوفی داشته باشیم، این چیز کمی است؟

علاج هم دست خودمان است. خوب مسئولین که می‌بینید، دارند خودشان را واقعا فدا می‌کنند. از پزشک از پرستار و از مدیر و… دائم دارند تلاش می‌کنند. کار می‌کنند. ما مردم بایستی به وظایف‌مان عمل کنیم.

در همین رابطه بخوانید:

الان بحث اربعین هم مطرح است. اما رفتن به راهپیمایی اربعین فقط منحصر به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است. اگر گفتند نه، که تا الان گفته‌اند نه، این باید برای همه ما پذیرفتنی باشد. نه اینکه به دم مرز برویم، نه.

گرچه دوریم، به یاد تو سخن می‌گوییم

همه ما عاشق اربعین و امام حسین(علیه السلام) هستیم. شما رفتید. البته من محروم بودم با این‌که عاشق این‌کار(پیاده‌روی اربعین) بودم.

داخل منزل هم می‌شود عرض ارادت کرد. در روز اربعین به خواندن چند دعا و زیارت اربعین روی بیاورید و پیش سیدالشهدا(علیه السلام) از این‌که می‌خواستید به کربلا مشرف شوید اما ممکن نیست، شکوه کنید.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا